Турну Магуреле - - Новият Ферибот При Никопол - Тапети | Ремонт. Вътрешни ремонти. Строителни ремонти.

3/17/08

Турну Магуреле - - Новият Ферибот При Никопол - Тапети

Новият ферибот при Никопол - Турну Магуреле - OFFRoad-Bulgaria.com


В момента на площадката работят 120 човека. В момента на площадката са готови като строителни работи сградата за администрацията и халетата за митническа проверка, работи се по изграждането на ро-ро рампата за акустиране на ферибота. В строителните работи са ангажирани около 120 души, повече от 20 са от Никопол. Вече са готови администрацията и халетата и активно се работи по изграждането на ро-ро рампата, на която ще акостира фериботът, обясни Желязков. Всички съоръжения ще са готови до края на април, а довършителните процеси трябва да приключат до август, уточниха от холдинга. Дано!__________________ Истината е 3D - от където и да я погледнеш, все различно се вижда! До момента в съоръжението са вложени 80 хиляди куб.м. Договорите за строителството на ферибота бяха сключени в края на 2004 г. Дотогава собствеността върху изградените активи ще бъде прехвърлена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) на Министерството на транспорта. Друг вестникТърсят ферибот за терминала Никопол-Турну Мъгуреле Дата: 23.02.2007 Вече се търси да бъде закупен фериботен кораб, който да обслужва от българска страна изграждащия се терминал на р. Избраният концесионер ще трябва да закупи и плавателен съд, който да обслужва терминала от българския бряг, тъй като румънците разполагат с такъв от една година. Изградена е и защитна стена с дължина 130 метра. Изпитанията на плавателните съдове трябваше да започнат още през юли и август миналата година, а на 30 септември трябваше да бъде открит и завършен комплексът от българска страна. Кметът на Никопол посочи, че всички съоръжения на фериботния комплекс на българския бряг се очаква да бъдат завършени до края на април. Комисията по строителен надзор от своя страна е върнала обекта за преасфалтиране, което ще отложи реалното приключване поне с още един месец. Лаков уточни, че румънците вече имат закупен кораб. На територията на терминала по проект трябва да бъдат изградени административна сграда и помещение за митническа проверка и дезинфекция. Най-вероятно няма да бъде купуван нов фериботен кораб, а ще бъде докаран използван плавателен съд, който да отговаря на параметрите на комплекса. Нейната най-ниска част ще бъде 14.50 м., което ще гарантира работа на терминала независимо от нивото на реката, посочи Лаков. Няма да е работен ден и ако е вярно ще отида на откриването и ще направя снимки. Обектът е пред завършване и предстои да бъде пуснат в експлоатация до 3 март. Общата стойност на комплекса в Никопол и огледалния проект в Турну Мъгуреле е близо 5 млн. Очаква се до края на март този въпрос да бъде решен, категоричен е Лаков. Петър Железов, представител на холдинг "Пътища", който е изпълнител на обекта в Никопол. По проект двете превозни средства трябва да извършват общо 12 курса на ден, като всеки ще превозва средно по 6 тира и 30 коли. По проект двете превозни средства ще извършват общо 12 курса на ден, на един курс ще превозват през реката по 6 ТИР-а и 30 леки автомобила. Понеже пуска се забави с 1 година нищо чудно да бъдем приятно изненадани както се чува, за националния празник! Проектът стартира в началото на 2005 г., а приключването му беше отлагано на няколко пъти миналата година. Процедурата по избора на концесионер може да продължи поне 6 месеца. Румънската страна вече е купила кораб, а ние все още преговаряме, допълни кметът. Сериозен проблем се оказва закупуването на ферибот от българска страна, който да обслужва отсечката, сподели кметът на Никопол Любен Лаков. Строителството беше забавено заради високите води на Дунава през лятото. Строителството на фериботния комплекс в Никопол стартира в края на миналата година и въпреки забавянето заради пълноводието на Дунав върви по график. Със съдействието на Министерството на транспорта въпросът трябва да бъде решен до края на март, съобщи БТА, позовавайки се на кмета на Никопол Любен Лаков. Той допълни, че най-ниската част на рампата е 14.50 м, което гарантира работа на терминала независимо от нивото на реката. Той уточни, че въпросът се обсъжда в Министерството на транспорта. Той ще бъде по-различен от българския и неговото строителство е много по-лесно, защото се работи на готов терен, а не на подводни части, обясни Желязков. Финансирането е по програма ФАР - Трансгранично сътрудничество между България и Румъния (75%), и от българския бюджет (25%).

0 comments:

Template Design | Elque 2007