Гряха На Маркетинга Десетте Смъртни - Детска Стая
В тази книга Филип Котлър разпознава десетте фатални пропуска на съвременния маркетинг: - Компанията не е достатъчно фокусирана върху пазара и клиентите. Вместо мощни търговски марки на пазара властва изобилие от взаимозаменяеми продукти. Всяка голяма маркетингова кампания се нуждае от финансова аргументация. Зашеметяващата с неподражаем хумор книга ще има премиера днес от 18НР с нови технологии на печатHP обяви пускането на технологии и продукти за графични изкуства, които подобряват скоростта и намаляват разходите за цифров печат. И ако тя не гарантира увеличение на печалбата, бюджетите за маркетинг и реклама си остават първото перо, което компаниите жертват с цел намаляване на разходите си. Кирил и Ме..УнискорпФакелФондация КомФорКомФютХейзълХермес Нови книги Хотелиерство19.90лв.18.31лв. Напълно естествено е мениджърите да настояват за по-висока степен на отговорност от маркетинговите си отдели! Общо 30 платна, дело на художници от Пловдив, ще бъдат изложени в сградата на Европейския парламент. ОфициаПремиера на книгата "Изменници в нощта"Успокоителни или силно питие препоръчват издателите при четенето на "Изменници в нощта" от Виктор Пасков и Петър Маринков. Повечето рекламни кампании не оставят следа в съзнанието на клиентите. Положителните резултати от директния маркетинг са едва един процент. С присъщия си енергичен и директен подход, Филип Котлър предлага тази книга като най-добрата застраховка за бизнеса ви – това е пътеводител за това, което не трябва да правите." - Дон Пепърс и Марта Роджърс. Филип Котлър е почетен професор по международен маркетинг в Kellogg School of Management на Northern University.
0 comments:
Post a Comment