Плъзгане На Точка По Ръб ... • View Topic - - Дивани | Ремонт. Вътрешни ремонти. Строителни ремонти.

5/4/08

Плъзгане На Точка По Ръб ... • View Topic - - Дивани

forum.blenderbg.com • View topic - Плъзгане на точка по ръб ...


Ако искаш да плъзгаш вертекс с прецизност по дължината на ръб, най-добре е да направиш 3D курсора осова точка,захвани го за един от вертексите (snap) и използвай мащабиране (scaling) за да плъзгаш втория вертекс.... Използвай манипълатора (настрой ориентацията на Normal).Сега се предполага че Z е ориентирана по дължината на ръба. Като го намериш отново ще ти върна правата:DНяма да е лошо да се направи един топик с съвети и трикове в моделирането! Раздели ръба два пъти (divide) (2 вертекса в средата и два в краищата). Сечения на линии в Блендер и още екстри... Технологията работи супер .iletoМнения: 410Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pmICQВърнете се в началотоRe: Плъзгане на точка по ръб (моделиране)от toto на Нед Апр 06, 2008 10:14 pm Тези Geom скриптове са невероятни!!! Това с Normal изгледа е по-приемливо.Между другото проучих малко въпроса - няма такова нещо в Blender (направо да се чудиш).Айде някой от програмистите във форума (ако има) да се замисли по въпроса. Ще стане известен!:)Ето няколко решения (прев от английски):1.

0 comments:

Template Design | Elque 2007