Турну Магуреле - - Новият Ферибот При Никопол - Подови Настилки
ESPACE 2.0 ; NUVI 200W gtsvgВиж публичния профилНамери всички публикации на gtsvg#11 04-06-08, 23:11gtsvg vbmenu_register("postmenu_396525", true); Утвърден участник| +ПЛ |Дата на включване: Oct 2007Местоположение: Гулянци, общ. ESPACE 2.0 ; NUVI 200W gtsvgВиж публичния профилНамери всички публикации на gtsvg#3 19-03-08, 13:33gtsvg vbmenu_register("postmenu_344332", true); Утвърден участник| +ПЛ |Дата на включване: Oct 2007Местоположение: Гулянци, общ. ESPACE 2.0 ; NUVI 200W Последно редактиран от gtsvg ; 23-02-08 в 09:00.gtsvgВиж публичния профилНамери всички публикации на gtsvg#2 15-03-08, 18:26gtsvg vbmenu_register("postmenu_342111", true); Утвърден участник| +ПЛ |Дата на включване: Oct 2007Местоположение: Гулянци, общ. А празникът на града е август месец...__________________ Истината е 3D - от където и да я погледнеш, все различно се вижда! А пък народа в крайбрежните общини - Никопол и Гулянци толкова се надява, че като тръгне най-сетне ферибота, може да се посъвземе икономически населението. Ами че нали и него ще го завлечем на дъното , те хората не са слепи! В момента на площадката работят 120 човека. В момента на площадката са готови като строителни работи сградата за администрацията и халетата за митническа проверка, работи се по изграждането на ро-ро рампата за акустиране на ферибота. В строителните работи са ангажирани около 120 души, повече от 20 са от Никопол. Вече ежедневно, ежечасно и ежеминутно - брътвежи за кво ли не, на фона на ежеминутни супер големи гафове на различни нива и сфери! Вече ежедневно, ежечасно и ежеминутно - брътвежи за кво ли не, на фона на ежеминутни супер големи гафове на различни нива и сфери! Вече са готови администрацията и халетата и активно се работи по изграждането на ро-ро рампата, на която ще акостира фериботът, обясни Желязков. Всички съоръжения ще са готови до края на април, а довършителните процеси трябва да приключат до август, уточниха от холдинга. Гена, те така разправяха и за откриването на Националния празник, ама както виждаш - минаха вече 3 месеца от тогава .... Дано!__________________ Истината е 3D - от където и да я погледнеш, все различно се вижда! До момента в съоръжението са вложени 80 хиляди куб.м. Договорите за строителството на ферибота бяха сключени в края на 2004 г. Дотогава собствеността върху изградените активи ще бъде прехвърлена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) на Министерството на транспорта. Друг вестникТърсят ферибот за терминала Никопол-Турну Мъгуреле Дата: 23.02.2007 Вече се търси да бъде закупен фериботен кораб, който да обслужва от българска страна изграждащия се терминал на р. Избраният концесионер ще трябва да закупи и плавателен съд, който да обслужва терминала от българския бряг, тъй като румънците разполагат с такъв от една година. Изградена е и защитна стена с дължина 130 метра. Изпитанията на плавателните съдове трябваше да започнат още през юли и август миналата година, а на 30 септември трябваше да бъде открит и завършен комплексът от българска страна. Кметът на Никопол посочи, че всички съоръжения на фериботния комплекс на българския бряг се очаква да бъдат завършени до края на април. Кой е луд да си вкарва таралеж в гащите?!? Комисията по строителен надзор от своя страна е върнала обекта за преасфалтиране, което ще отложи реалното приключване поне с още един месец. Лаков уточни, че румънците вече имат закупен кораб. На територията на терминала по проект трябва да бъдат изградени административна сграда и помещение за митническа проверка и дезинфекция. Назначавали хора за персонала на комплекса. Назначавали хора за персонала на комплекса. Най-вероятно няма да бъде купуван нов фериботен кораб, а ще бъде докаран използван плавателен съд, който да отговаря на параметрите на комплекса. Не такива от които се прави вар!!!__________________ТихомирВиж публичния профилНамери всички публикации на ТихомирПокажи блог-а#5 19-03-08, 14:43gtsvg vbmenu_register("postmenu_344369", true); Утвърден участник| +ПЛ |Дата на включване: Oct 2007Местоположение: Гулянци, общ. Нейната най-ниска част ще бъде 14.50 м., което ще гарантира работа на терминала независимо от нивото на реката, посочи Лаков. Няма да е работен ден и ако е вярно ще отида на откриването и ще направя снимки. Обектът е пред завършване и предстои да бъде пуснат в експлоатация до 3 март. Общата стойност на комплекса в Никопол и огледалния проект в Турну Мъгуреле е близо 5 млн. Остава да чакаме и да стискаме палци всичко да е ОК, най-накрая. Остави, ами останахме без пътища от грамадните фордове и татри, дето нацепиха и къщите на хората! От там цялата инфраструктура започнала да "потъва" - гние, цепи се и се руши!!! От там цялата инфраструктура започнала да "потъва" - гние, цепи се и се руши!!! Очаква се до края на март този въпрос да бъде решен, категоричен е Лаков. Петър Железов, представител на холдинг "Пътища", който е изпълнител на обекта в Никопол. ПлевенПубликации: 477Точки (при гласуване): 3 До: Новият ферибот при Никопол - Турну МагурелеКазват, че съвсем скоро ще бъде пуснат... ПлевенПубликации: 477Точки (при гласуване): 3 До: Новият ферибот при Никопол - Турну МагурелеНа мен ми е страшно обидно и се чувствам унизен! ПлевенПубликации: 477Точки (при гласуване): 3 До: Новият ферибот при Никопол - Турну МагурелеНе, не се срамувам, че съм българин, а ме е яд че управляващите ме карат да се чувсвам унизен , че съм българин! ПлевенПубликации: 477Точки (при гласуване): 3 До: Новият ферибот при Никопол - Турну МагурелеНещо повече - чува се , че камъните, които караха цяла година през Гулянци за насипите били от хигроскопичен варовик и започнали да се размиват и потъват. ПлевенПубликации: 477Точки (при гласуване): 3 До: Новият ферибот при Никопол - Турну МагурелеЦитат:Мнение на Тихомир СевовМа***а им бе! ПлевенПубликации: 477Точки (при гласуване): 3 До: Новият ферибот при Никопол - Турну МагурелеЩели за празника на Никопол да го пуснат, а сега били почнали пробни изпитания да правят... ПлевенПубликации: 477Точки (при гласуване): 3 Новият ферибот при Никопол - Турну МъгурелеОбещават най-накрая да го открият на 03.03.2008 !!! По проект двете превозни средства трябва да извършват общо 12 курса на ден, като всеки ще превозва средно по 6 тира и 30 коли. По проект двете превозни средства ще извършват общо 12 курса на ден, на един курс ще превозват през реката по 6 ТИР-а и 30 леки автомобила. Понеже пуска се забави с 1 година нищо чудно да бъдем приятно изненадани както се чува, за националния празник! Проектът стартира в началото на 2005 г., а приключването му беше отлагано на няколко пъти миналата година. Процедурата по избора на концесионер може да продължи поне 6 месеца. Румънската страна вече е купила кораб, а ние все още преговаряме, допълни кметът. Сериозен проблем се оказва закупуването на ферибот от българска страна, който да обслужва отсечката, сподели кметът на Никопол Любен Лаков. Снимки и текстове оттук не могат да бъдат копирани или препредавани под каквато и да форма, освен чрез хипервръзка (линк) към съответната публикация. Строителството беше забавено заради високите води на Дунава през лятото. Строителството на фериботния комплекс в Никопол стартира в края на миналата година и въпреки забавянето заради пълноводието на Дунав върви по график. Сутрин ставаш с едни умопрамачителни "новини", вечер лягаш с други! Сутрин ставаш с едни умопрамачителни "новини", вечер лягаш с други! Със съдействието на Министерството на транспорта въпросът трябва да бъде решен до края на март, съобщи БТА, позовавайки се на кмета на Никопол Любен Лаков. Те са психари - загубили са чувство за мярка, за време, за място и пространство! Те са психари - загубили са чувство за мярка, за време, за място и пространство! Те са с раздвоение на личността, те са с халюцинации, те са с различни фобии или афекти! Те са с раздвоение на личността, те са с халюцинации, те са с различни фобии или афекти! Тия са за съд - незабавен , по бързата процедура и да вървят да чукат камъни каквито трябват за насипите. Тия са за съд - незабавен , по бързата процедура и да вървят да чукат камъни каквито трябват за насипите. Това ,като че ли им е станало доктрина - те да ни карат да се чувстваме нищожества! Това ,като че ли им е станало доктрина - те да ни карат да се чувстваме нищожества! Той допълни, че най-ниската част на рампата е 14.50 м, което гарантира работа на терминала независимо от нивото на реката. Той уточни, че въпросът се обсъжда в Министерството на транспорта. Той ще бъде по-различен от българския и неговото строителство е много по-лесно, защото се работи на готов терен, а не на подводни части, обясни Желязков. Финансирането е по програма ФАР - Трансгранично сътрудничество между България и Румъния (75%), и от българския бюджет (25%). Цялата държава гние , цепи се и се руши! Цялата държава гние , цепи се и се руши! Ще следя и съобщавам...__________________ Истината е 3D - от където и да я погледнеш, все различно се вижда!
0 comments:
Post a Comment