Гряха На Маркетинга Десетте Смъртни - Врати | Ремонт. Вътрешни ремонти. Строителни ремонти.

6/5/08

Гряха На Маркетинга Десетте Смъртни - Врати

Десетте смъртни гряха на маркетинга


В тази книга Филип Котлър разпознава десетте фатални пропуска на съвременния маркетинг:  - Компанията не е достатъчно фокусирана върху пазара и клиентите. Вместо мощни търговски марки на пазара властва изобилие от взаимозаменяеми продукти. Всяка голяма маркетингова кампания се нуждае от финансова аргументация. И ако тя не гарантира увеличение на печалбата, бюджетите за маркетинг и реклама си остават първото перо, което компаниите жертват с цел намаляване на разходите си. Кирил и Ме..УнискорпФакелФондация КомФорКомФютХейзълХермес Нови книги Бъз маркетинг9.00лв.8.28лв. Напълно естествено е мениджърите да настояват за по-висока степен на отговорност от маркетинговите си отдели! Повечето рекламни кампании не оставят следа в съзнанието на клиентите. Положителните резултати от директния маркетинг са едва един процент. С присъщия си енергичен и директен подход, Филип Котлър предлага тази книга като най-добрата застраховка за бизнеса ви – това е пътеводител за това, което не трябва да правите."  - Дон Пепърс и Марта Роджърс. Филип Котлър е почетен професор по международен маркетинг в Kellogg School of Management на Northern University.

0 comments:

Template Design | Elque 2007